">

Tuesday, January 13, 2009

Sambungan Kayuhan Batu Kawan 20 November 2008

Setelah dapat download semua gambar dari kamera...kat sini aku letak gambar dari kamera aku masa kayuh di Batu Kawan.....

Pemandangan biasa sebelum kayuhan...



Gambar aku yang bayang-bayang belah kiri

Baru masuk...

Berhenti rehat lepas 15 km kayuh...

Masa ni maintain lagi.....

Cik Mad dok kira orang....

Ok dia kata....Maskut pun blah......laju oooo

Tengok....jauh tinggai...masa ni dah start pancit...heheh

Time ni dah pancit...bukan tayar...aku yang pancit......berenti setengah bukit.....tinggi jugak bukit ni

Ada lagi setengah nak naik



Dari situ boleh nampak laut....

Nampak tinggi....masa ni aku tunggu geng lain tak sampai sampai....takkan jauh sgt depa kena tinggai...cehhh

Aku pun turun belah sanabukit...rupanya ada jeti...aku tak penah pi situ....takdak nak buat apa terus ambik gambar

Tau tau marsahll mai....dia kata"zaini...kita bukan nak mai sini ...kita nak naik bukit telekom.." ....terus ketaq lutut....alamak ....kantoi la kali ni....semua kederat dah guna nak naik bukit tadi.....maklum la 6 bulan dah tak kayuh

Aku patah balik tgk tgk 3/4 pedallar tak naik bukit tu...dok tunggu nak naik bukit lain

Sila baca posting sebelum ni kalau nak tau cerita selepas itu......kat bawah ni semua pedallar dah kumpul balik dan minum time.....

Tuan minum....kuda kena lempar atas tanah...makan rumput tuh!!!

Sekian....

No comments:

Post a Comment